Smart Transformation Forum 2016

Publicatia The Diplomat – Bucharest va organiza primul forum national dedicat sistemelor inteligente denumite generic Smart, solutii tehnologice care urmaresc cresterea calitatii vietii in contextul eficientizarii consumului de resurse prin imbunatatirea serviciilor More »

Lideri internationali din domeniul tehnologiei vin la Bucuresti

Unii dintre cei mai renumiti lideri din domeniul digital si IT vin toamna aceasta la Bucuresti. Peste 130 de speakeri internationali si locali vor urca pe cele 5 scene de continut din More »

REGATTA IT. Din cloud, direct pe mare!

Softlead anunță Regatta IT, un eveniment realizat în colaborare cu SetSail NauticSchool, care invită programatorii, oamenii de marketing, resurse umane sau managerii din companiile de IT, pasionați de sailing, la o competiție More »

 

Invitatie participare la Targul CH MATCHING MILANO 2014

milano

În perioada 24-26 noiembrie 2014, ARIES (Asociația Română pentru Industria Electronică și Software) va participa pentru a treia oară la a zecea ediție a Târgului B2B  –  CH MATCHING MILANO (www.e-matching.it)

Participarea delegației române este organizată în parteneriat de către Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri și ARIES – Asociația Română pentru Industria Electronică și Software, cu finanțare de la bugetul de stat în baza HG 296/2007, astfel: se subvenționează 50% din costurile de deplasare și cazare pentru câte o persoană din fiecare firmă românească participantă, plus toate costurile legate de închirierea și construcția standului și costurile legate de publicitate pentru pavilioanele românești, în limita bugetului alocat pentru eveniment.

Click pentru mai multe fotografii

Click pentru mai multe fotografii

 

Fotografii de la eitia din 2013 – aici.

Târgul este destinat firmelor din mai multe industrii, România fiind prezentă cu un stand în pavilionul dedicat sectorului de IT, precum și cu un stand național general,  in pavilionul pentru alte produse și servicii.

Cele mai importante domenii ale industriei reprezentate în 2013 au fost: 

construcții și instalații cu 248 companii, Agricultura și Industrie Alimentara cu 229, servicii consultanta si training cu 231, asistenta medicala cu 130 de companii inclusiv 42 de spitale; textile și îmbrăcăminte cu 70 de companii,  transport si logistica cu 52 companii, energie și  mediu cu 97 companii, și turism, catering și wellness cu 48 companii.

Sectoare de produse de la Matching 2012 care vor fi prezente si la editia 2014:

Constructii si industrie, Servicii si formare,  Agricultură și Alimentație, Tehnologia informației și comunicațiilor ITC, Automobile si mecanica, Consultanta Marketing, Publicitate , Sanatate, Lemn,  Mobila, Energie electrică, termică și Mediu, Consultanta, Textile și îmbrăcăminte, Electronice si Electrotehnice, Productie, Transport și logistică, Turism, Aprovizionare și Wellbeing, Chimice, Cauciuc, mase plastice, Finante, credite, asigurări și institutii publice, altele. Detalii aici.  
 

În cadrul târgului, firmele participante din toate țările vor avea liste personalizate de discuții prestabilite încă din țară, pe baza alegerii partenerilor dintr-o bază de date cu sute de participanți din Europa, Asia, Africa, ordonată pe industrii, tipuri de produse/servicii și tipuri de parteneriate căutate (distribuție, dezvoltare, cercetare, parteneriate, proiecte europene etc.). Eficiența târgului este astfel mult mai mare față de un târg clasic cu standuri, pentru că aici firmele participante au mult mai mult timp înainte de târg să-și aleagă  partenerii de discuții la ore stabilit și, pe lângă lista personalizată, pot avea discuții și cu alte firme prezente.

Click pentru mai multe fotografii

Firmele participante vor beneficia de un tip de stand cu mărime standard, indiferent de tipul de serviciu oferit și de mărimea firmei (fotografii de la târgul din 2012 http://on.fb.me/10KmrG0 la care au participat 26 de firme românești).

Târgul de matchmaking oferă o gamă largă de servicii:

  • un set de întâlniri prestabilite de Dvs cu alti expozanti din alte tari, într-un program intensiv de lucru

  • profilul companiei pe portalul www.e-matching.it

  • prezența firmei în catalogul de participanți, distribuit în 10.000 de exemplare: un ghid valoros pentru lumea afacerilor

  • șansa de a atrage clienți/parteneri din toate sectoarele de activitate, din mai multe țări

  • workshopuri și sesiuni de training de înaltă calitate

  • întâlniri cu operatorii străini pentru a favoriza intrarea pe piețe internaționale (asociații profesionale, camere de comerț, ministere, firme consultanță specializate etc.)

  • participarea la conferințe și evenimente care atrag personalități cunoscute din spațiul public și din mediul de afaceri

 

Click pentru mai multe fotografii

Click pentru mai multe fotografii

 

Cine dorește să participe, este rugat să trimita documentele de înscriere :

1. Fișă de înscriere completata la fiecare punct, semnată și ștampilată pe fiecare pagină, trimisă întai pe mail la mariana.duma@gmail.com pentru verificare si apoi in original cu restul actelor la sediul ARIES, Splaiul Independentei 202A, sector 6 Bucuresti, cod 060022, in atentia doamnei Nina Stan.

Descarca Fisa inscriere MILANO (actualizata de Ministerul Economiei)

2.  dovada platii taxei de organizare, consultanta marketing, promovare – 250 eur catre ARIES –

rog trimiteti date facturare la nina.stan@aries.ro

3. dovada platii  a  2000 RON pentru  Garantia depusa la Ministerul Economiei (cf  Fisa Inscriere)

Garanţia se depune în contul Ministerului Economiei deschis la Trezoreria Municipiului Bucureşti, nr. RO05TREZ7005005XXX002305, CUI 24931499.

Garanţia se va returna în termen de 10 zile lucrătoare după încheierea manifestării, la solicitarea scrisă a expozantului. În cazul retragerii, garanţia se va executa şi se va solicita şi plata cheltuielilor efectuate care exced valoarea garanţiei. În cazul în care societatea nu va fi selectată, garanţia se returnează în termen de 10 zile lucrătoare de la data întrunirii Comisiei de selecţie a operatorilor economici participanţi din cadrul Ministerului Economiei.

4. certificatul fiscal de la ANAF

5. certificatul de la Primărie – Direcția Taxe și Bugete Local

(detalii in Fisa de Inscriere. Ambele certificate trebuie sa fie fără datorii către bugetul de stat)

 În cazul în care participati la mai multe acţiuni promoţionale, în termenul de valabilitate al certificatelor de atestare fiscală, puteti anexa o copie a acestor documente, semnate şi ştampilate pe fiecare pagină, cu menţiunea “conform cu originalul” şi indicarea manifestării pentru care ati depus documentele originale.

 Data limită de înscriere: 17  octombrie 2014 !

contact: Mariana Duma – Consultant Marketing, PR

Vicepreședinte Marketing ARIES

0729 931 744

mariana.duma @ gmail.com

Share on Facebook0Share on LinkedIn24Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Digg thisShare on Reddit0Share on Tumblr